Izterjave se je treba lotiti odločno in premišljeno. Pomembno je, da vlečete prave poteze, saj gre za občutljivo področje. Posebna previdnost je potrebna, če gre za dolgoletno stranko, s katero ste imeli vedno dobre izkušnje. Verjetno je ne želite izgubiti. Vseeno pa morate delati na tem, da dobite, kar vam pripada.
Postopki izterjave se navezujejo na vse korake, ki jih izvedete z namenom, da bi od stranke dobili denar, ki vam pripada. Zanjo ste namreč opravili določeno storitev oziroma ji dobavili želene izdelke. Za to ste ji tudi izstavili račun, pri čemer je rok plačila oddaljen od trenutka izstavitve. Tudi ko je datum pretekel, zneska na račun še vedno niste dobili. Kaj torej narediti?
Začnite s sporočilom ali klicem
Obstaja verjetnost, da je stranka račun založila oziroma nanj pozabila. V tem primeru bo zadostovalo zgolj prijazno opozorilo z vaše strani in zadeva bo urejena. Opozorilo na to, da račun še ni bil plačan lahko izvedete v obliki elektronske pošte ali pa stranko preprosto pokličete po telefonu in jo povprašate, zakaj plačila še ni izvedla. Če je razlog pozabljivost, bo plačilo izvedla v roku nekaj dni. Če se slišita po telefonu, je pametno, da skupaj določita nov rok, ko naj bi bilo plačilo izvedeno.
Plačila še vedno ni
Če ste stranko že vsaj dvakrat opozorili na dolg, pa še vedno ni plačala, se bo treba izterjave lotiti drugače. Kot učinkovita metoda se izkaže, če stranko osebno obiščete na njenem delovnem mestu. na tak način bo dojela resnost vaših namenov. Če pa tudi to ne bo prineslo želenega rezultata, boste morali začeti razmišljati o tem, da se poslužujete pomoči od zunaj. V agencijah za izterjavo so zaposleni strokovnjaki, ki imajo dolgoletne izkušnje s tovrstnimi postopki in vam bodo rade volje priskočili na pomoč. Če želite pridobite pravne nasvete, se lahko obrnete na pravnika, ki se ukvarja s tem področjem in svetoval vam bo, kako lahko do izterjave še pristopite.