Velikokrat naletimo na kakega sanjača, ki misli, da je poslovna ideja, ki jo je dobil pri brejnstormingu s prijatelji na pivu, vredna celo premoženje. V resnici je ravno obratno. Ideja sama ni vredna popolnoma nič, dokler ostane samo pri nekem fantaziranju. Potrebno jo je namreč razviti – iz nje narediti posel in potem ta ideja dejansko dobi neko vrednost. Ta vrednost se seveda meri glede na uspešnost obstoječega posla. Zelo redki so tisti, ki vam bodo plačali zgolj za idejo brez kakršnih koli oprijemljivih rezultatov, kako se vaša poslovna priložnost obnaša na trgu. Največja škoda pa je v tem, da pri veliki večini takih sanjačev ostane samo pri ideji. Po možnosti še vsaki teden drugi.
Na drugi strani pa obstajajo ljudje, ki iz svojih poslovnih idej izvlečejo maksimum. Potrebno se je zavedati, da uspeh ne pride čez noč, ampak je posledica trdega dela in veliko krat tudi neuspehov. Pa tudi predhodno preizkušenih in zavrženih poslovnih priložnosti. Vse to vpliva na uspešne podjetnike, da znajo presoditi, katera ideja je tista prava in katera ne. Predvsem pa znajo oceniti ali je vredna ogromnih količin truda, da se izpelje do konca in iz nje naredi uspešen posel.
V sedanjem času raznih podjetniških inkubatorjev in raznih spletnih platform za zbiranje začetnega kapitala se je pojavilo prepričanje, da mora biti dobra poslovna ideja unikatna. Ampak če dobro pomislimo vidimo, da to sploh ne drži. Res, da vsakih nekaj let nekdo uspe z neko izvirno idejo, ampak še vedno večina uspešnih podjetnikov dela posle, ki že obstajajo. Le da so najboljši na svojem področju. Zakaj bi se trudili in izgubljali enormne količine energije za postavitev nekega povsem novega posla, ki ga končne stranke sploh ne bodo razumele in ga zato tudi ne bodo koristile? Raje zaženite posel, ki ga stranke poznajo ter ga naredite boljšega, bolj učinkovitega in bolj izstopajočega od konkurence.